|

HTKA Block 5.2 – változások jönnek

Kedves Olvasók! Hamarosan pár, remélhetőleg jótékony változtatásnak lehettek tanúi és aktív résztvevői is. A fórumot aktívan használóknak valószínűleg nem mondunk újdonságot azzal, hogy a fórum mostani működése egy határ sza… szerencsétlenséggel egyenértékű. Ennek az az oka, hogy a jelenleg az oldal alá kendácsolt fórumplugin “némiképp” erőforrás-igényesnek bizonyult itt nem részletezett okok miatt és a plazmaállapotból […]

|

Az új HTKA-rend, avagy a Block 5 újításai

Pár napja beüzemeltük a már régebben beharangozott új rendszert, ami számos újítást hozott közösségünk életében, a jól láthatóakon túl számos, kevésbé egyértelműt is. Jelen írás keretében kívánunk tájékoztatni minden olvasónkat, látogatónkat az új rendszer egyes elemeiről, életre hívásuk okairól, illetve azok működéséről. Elöljáróban kiemelendő, hogy az új rendszer több téren is szemléletmódváltást hozott, követel, de […]

|

HTKA Hír- és Cikkíró Verseny eredményhirdetés

2012. február – április intervallumban zajlott az HTKA Hír- és Cikkíró Verseny, melynek eredményhirdetésével – no meg a beérkezett pályaművek többségének leközlésével – a mai napig adósak vagyunk. Mint nemrégiben a Block 5 bejelentése kapcsán már említettük, teljes mértékben a mi sarunk ezen helyzet kialakulása, mely kapcsán kollektíve kellemetlenül érezzük magunkat. Hiszen számos jó, vagy […]

|

Tovább fejlődik a 6 éves HTKA

Elöljáróban jelezném, hogy, ez egy amolyan kombinált poszt lesz, mellyel több célunk is van: egyrészt megemlítenénk, hogy november 19-én, azaz a mai napon 6 éves lett a HTKA, illetve szolgálati közleményeket kommunikálnánk, ÉS ami lényegesebb, betekintést adnánk a jelenleg éppen reptesztjeit folytató HTKA Block 5-be :) A HTKA szülinapot ezúttal nem nagyon ragoznánk, hiszen a […]

|

Változások az olasz – orosz tengeralattjáróró, az S1000 kapcsán

Az elmúlt években nem sok figyelmet kapott azon, 2008 óta anyagiak miatt pihentetett project, mely még 2004-ben köttetett az olasz Fincantieri és az orosz Rubin tervezőiroda között. A program tárgya egy hagyományos meghajtású, kizárólagosan az exportpiacra szánt, kifejezetten a költséghatékonyság szem előtt tartásával tervezett tengeralattjáró megalkotása volt. Az S1000 nevet kapott tengeralattjárót a két fél […]