Bár az Indiai Légierő szóvivője a baleset másnapján azt nyilatkozta, hogy meghatározták a szerda este lezuhant MiG-29 ‘Fulcrum’ roncsainak helyét, a tegnap kiadott hivatalos közlemény szerint sem a pilóta, sem a roncsok nincsenek meg.
Október 18-án, helyi idő szerint 20 óra 30 körül Lahaul- Spiti közelében egy hegynek repült az Indiai Légierő egyik MiG-29 típusú vadászrepülőgépe, mely egy másik MiG-gel géppárban végzett éjszakai gyakorlórepülést, amikor a baleset bekövetkezett. A masina eltűnését követően azonnal riasztották a kutató-mentő csapatokat, akik napkelte után útnak is indultak a MiG keresésére, azonban a mai napig sem sikerült még megtalálni a hegyvidéken DS Tomar százados holttestét és gépének roncsait.
A hivatalos bejelentésig a helikopterek és repülőgépek 132 SAR bevetést repültek, alaposan átvizsgálták a környéket, sajnos eredménytelenül. Nem fogtak vészjelzést, sem rádióüzenetet az eltűnt gép pilótájától. A légierő tájékoztatása szerint kiterjesztik a keresést, igyekeznek bevonni a helyi falusi lakosokat is. Reméljük sikerrel járnak.
Az amik a saját országukban 1 hónapig keresték a hasonlóan járt pilótájukat. Ennyit az totális radarlefedettség legendájáról. Azt hiszem végül fel is adták a keresést, és valami hegymászók jelentettek repülőroncsot valami félreeső óriási hegyen.
Különben a Kenya hegyen nekem is hiába mutogatták a helyet, ahova nekirepült 1 repülő, nem láttam a roncsokat. Ott voltam 1-2 kilóméteren belül.