A dél-amerikai gyártó tárgyalásban áll Indiával a C-390 Millennium többfeladatú szállítógép eladásával kapcsolatban.
Az EMBRAER részéről Jackson Schneider, a Defense & Security részleg vezetője megerősítette, hogy tárgyalásban állnak az indiai féllel, közösen dolgoznának ki egy olyan megoldást a szubontinens számára, melyben helyi gyártók helyi termékei is helyet kapnának a C-390 Millennium többfeladatú szállítógépben.
A brazil gyártó számára nem ismeretlen az ázsiai országgal való együttműködés, ugyanis a DRDO-val (Defense Research and Development Organization) közösen készítették el az EMBRAER ERJ-145 utasszállítón alapuló NETRA légtérellenörző gépeket, melyből 3 példány áll az Indiai Légierő (IAF) szolgálatában. A típus fedélzetére számos hazai fejlesztésű szenzort és elektronikai eszközt integráltak. Emellett a Legacy 600 üzleti gép is repül az indiai felségjellel a légierő és a határőrség is használja magasrangú vezetők és kiemelt személyek szállítására.
India nem most kacsintgat hasonló kategóriájú szállítógép után, az orosz UAC (United Aircraft Corporation) és az indiai HAL (Hindustan Aeronautics Limited) szándéknyilatkozatot írtak alá az Il-214 teherszállító repülőgép közös fejlesztéséről a kiöregedő Antonov An-12 és An-32 leváltására. Az MRTA (Multirole Transport Aircraft) néven is futó, méretben és kinézetben is a C-390 Milleniumra hajazó gép végül nem jutott tovább a koncepcionális fázison, 2016-ban felfüggesztették az együttműködést.
Egy ideig úgy tünt, hogy az oroszok egyedül nem tudják finanszírozni a fejlesztést, de 2017-ben a projektet átnevezték Il-276-ra és orosz állami megrendelésben reménykedve folytatták a programot. 2020-ban bejelentették, hogy az Il-276 lesz az Orosz Légierő új közepes teherszállító gépe, de azóta sincs további fejlemény a projekttel kapcsolatban.