Az Ausztrál Királyi Légierő, a RAAF ezen két tankergépét a Közel-Keleten örökítették meg, ahol az ausztrálok többek között ilyen formában is kiveszik a részüket. Az ausztrál gépek státuszát 2017 márciusában billentették át teljes műveleti képességűre, (Full Operational Capability – FOC) így lényegében bármilyen szövetséges merevszárnyas gép légi utántöltésére alkalmasak. A minősítés megszerzéséhez az utolsó lépcsőfok a merev csöves rendszerrel kapcsolatos minősítés megszerzése volt. Utóbbit az Egyesült Államok Légierejével együttműködve szerezték meg, lévén az USAF csak ilyen módon utántölthető gépeket repül.
Canberra összesen 7 példányt rendelt a típusból – ebből kettőt egy 2014-es utánrendelés keretében. Utóbbi rendelést 2019-re kell teljesítenie az európai vállalatnak.
A jelenleg 8 ország által megrendelt típus teljes értékben többfeladatú: személy- és teherszállításra, valamint légi-utántöltésre egyaránt bevethető. Utóbbi esetben pedig rendelkezésre áll a hajlékony csöves és a merev csöves rendszer is a levegőben kiszolgálható típusok maximalizálása érdekében.
Ha ausztrál gépek nem is, de egy másik nemzetközösségi tag, Anglia A330 MRTT gépei viszonylag rendszeren áthaladnak hazánk légterében: szállítógép feladatkörben a RAF Brize Norton-i és a ciprusi Akrotiri bázisai között repülve. Ezen fotóposzt megjelenésének napján is volt egy ilyen útja az egyik gépüknek például. Tipp: a Flightradar24, vagy hasonló oldalakon legcélszerűbb a Brize Norton, vagy Akrotiri kódjára (BZZ, illetve AKT), mint indulási/érkezési reptérre rászűrni.