“Film-front” című sorozatunk segítségével a katonai eszközöket, használóikat, valamint azok mindennapjait és bemutatóit tárjuk néhány naponként Olvasóink elé egy-egy hosszabb, rövidebb videóanyag segítségével.
Az F-5E/F Tiger II (videósorozat itt) továbbfejlesztéséből létrejött masina mind az Egyesült Államokban, mint Európában alulmarad az F-16 Fighting Falconnal szemben, így nem került rendszeresítésre.
Ám nem hagyjuk feledésbe merülni, íme róla némi képanyag (az első videóban vegyesen szerepel a két hajtóműves elődjével). Jó szórakozást!
httpv://www.youtube.com/watch?v=RrVlSwcdMPA
httpv://www.youtube.com/watch?v=VIujFudyKAw
A Film-front sorozatunk többi részét ide kattintva nézhetitek meg!
Természetesen szívesen fogadunk hasonló, bemutatni kívánt videókat a [email protected] email-címre. :)
Üdv.!
Meg lehetett volna a piaca ennek a gépnek is.
Érdekes dolog ez a jenkiknél. Egy tenderre kifejlesztenek 2 néha 3 (ld. JSF) típust oszt marad egy. Ez azért még akkor is komoly pénz ha felhasználnak dolgokat a vesztesekből is. Szal van mit a tejbe aprítani és szórják is rendesen.
Esetleg tudja vki a második vidi zenéjének pontos címét?
Annyit tok, h a Great Planes (gyermek korom kedvenc műsora volt) vége főcím zenéje.
a JSF-hez csak két típust fejlesztettek ki, tervezőasztalon volt több is, lásd Northrop/BAe terve, de csak az X-32 és X-35 valósult meg.
Jogos.
A számhoz vki vmit?
Az F-20 tudommal saját szakállra készült, nem tenderhez.
Emlékszem, hogy amikor elindult a Top Gun újság, még gondolkodtak az estleges rendszeresítésen is elméleti síkon, hogy ez a gép mennyire megfelelt volna akkoriban nekünk! :)
Ejj, de öreg vagyok már! :)
Én is úgy tudom, hogy saját szakállukra fejlesztették ki, az F-5 utódjának. Csak amikor kijött, akinek volt pénze, inkább F-16-ost vett (mivel az USA azt rendszeresíetette, vele együtt a NATO országok jó része is), a többi meg megvolt az F-5-ösökkel is. Ráadásul ha jól emlékszem, egy prototípus le is zuhant egy bemutuató körút során, az sem tett jót az üzletnek.