A Boeing bejelentette, hogy befejeződtek az F-15SE Silent Eagle illeszkedő póttartályába (Conformal Fuel Tank – CFT) integrált belső fegyverterének (Conformal Weapons Bay – CWB) ismételt szélcsatorna-tesztjei. Mint ismeretes, a cég F-15E1 jelzésű kísérleti gépével már 2010-ben folytak a berepülések, sőt, rakétaindításra is sor került a CWB-ből, ám a tervező-fejlesztő csapat végül úgy döntött, hogy további finomításokra van szükség, így újfent visszatértek a szélcsatornához. Akkor azt nyilatkozták, hogy a függőleges vezérsíkok döntési szögén is változtatni akarnak, amivel a Silent Eagle radarhullám-reflexióján és stabilitásán kívánnak javítani.
Roger Besancenez, az F-15SE projekt alelnöke elmondta: a Boeing St. Louis-i létesítményében a cég szakemberei, valamint a CWB fejlesztésében közreműködő Korea Aerospace Industries mérnökei közös munkával töltötték az elmúlt hónapokat. A CWB viselkedését többféle fegyverzet-konfigurációban, változatos állásszögek és áramlási jellemzők mellett vizsgálták. A kapott eredmények elemzése után a póttartályba integrált fegyvertéren több apróbb változtatást eszközöltek, majd újra végrehajtották a szélcsatorna-teszteket. Besancenez szerint a csapat számításai helyesnek bizonyultak, az F-15SE főbb paraméterei javultak.
Ezzel azonban még nincs vége a folyamatnak, a szélcsatorna továbbra sem marad munka nélkül. Hátravannak még a CWB nyitott és zárt állásainak szélcsatorna-tesztjei, természetesen mindezeket többféle rakéta és bomba függesztése mellett. Arról egyelőre nincs információ, hogy a függőleges vezérsík döntési szögén végül változtattak-e, ennek eldöntéséhez valószínűleg még több adatra és tesztre van szükségük.
Besancenez emellett azt is elárulta, hogy a kapott eredményeket felhasználják a készülőben lévő új prototípusnál, mely már tényleg valódi F-15SE lesz, az E1 ugyanis még csak egy F-15E-ből átalakított példány. Amennyiben pedig az új tesztgép sikeresnek bizonyul, rövid időn belül készen állhatnak egy esetleges megrendelés teljesítésére.