Némi késéssel ugyan, de az év vége előtt levegőbe emelkedett a Bell Helicopter vállalat új típusa.
A Bell Helicopter V-280 Valor típusú konvertiplánjának első prototípusa sikeres szűzrepülést hajtott végre december 18-án. Az N280BH lajstromú példány sikeres szárnyalása során lebegést és apró korrekciókat hajtott végre.
Az Amerikai Egyesült Államok Hadseregének JMR/TD (Joint MultiRole – Technology Demonstrator) programja által életre keltett típus első példányát a texasi Amarillóban építette meg a Bell, és itt hajtották végre a 95%-ban elkészült prototípus vibrációs tesztjeit is az év elején. Az első felszállást szeptembere tervezték, s bár némi késéssel, azért még év vége előtt sikerült végrehajtani. A „TeamValor” névvel illetett együttműködésben olyan vállalatok vettek részt a gép megalkotásában, mint a Bell Helicopter, Lockheed Martin, General Electric, Moog, IAI, TRU Simulation & Training, Astronics, Eaton, GKN Aerospace, Lord, Meggitt, vagy a Spirit AeroSystems.
A FVL (Future Vertical Lift – Jövő Forgószárnyasa) tenderre szánt konstrukció egy esetleges győzelem esetén a jelenlegi amerikai helikopter-állomány egy részét válthatja a 2030-as évektől. Ez elsősorban az UH-60 Black Hawk típuscsaládot és az AH-64 Apache csatahelikopterek egy részét érinti majd, de később a tengerészgyalogság és a haditengerészet több forgószárnyasát is az FVL győztese, illetve annak egy változata válthatja. Természetesen ehhez a V-280-asnak meg kell mérkőznie a Sikorsky-Boeing SB-1 Defiant forgószárnyassal, ami a JMR/TD program másik pályázója.