December 20-én végrehajtotta első repülését a Boeing és a Saab AB közös fejlesztése, a T-X sugárhajtású kiképzőgép.
Az 55 perces szárnyalás során a típus kijelölt tesztpilótája, Steven Schmidt és az USAF főpilótája, Dan Draeger repülte a gépet. Az egyhajtóműves, duplasvancú típus a hajózószemélyzet elmondása szerint jól vizsgázott, a szűzrepülés eseménytelenül zajlott le.
A szeptemberben bemutatott T-X sugárhajtású kiképzőgépből nem egy, hanem rögtön két példányt építettek az USAF tesztjeihez. A második gép is repülhet hamarosan, várhatóan 2017 elején.
A fejlesztők hangsúlyozzák: ezek nem prototípusok, hanem kifejezetten az USAF számára készített tesztgépek, teljes tudásuk birtokában, sorozatgyártásra készen. Ez ugyan jól hangzik, de elég erős kijelentés egy csupán 55 percet repült típussal kapcsolatban. A repülőgépeket, mint komplex rendszereket több prototípussal végzett több száz/ezer/tízezer órányi tesztelést követően minősítik sorozatgyártásra alkalmasnak. Addig minden ilyen kijelentés csak üres marketingszöveg.