2015. februárjában írtunk róla, hogy egy barksdale-i B-52H sérülésének javítása helyett költséghatékonyabbak minősítették az USAF Stratofortress állományának szinte tartására azt a megoldást, hogy az arizonai Davis Monthan légibázis melletti Boneyard-ból hozzanak ki egy B-52-est. Lévén a sivatagi géptemetőbe küldött rengeteg Buff között van néhány, amiket ún. 1000-es kategóriájű konzerválásban tartanak, közel kifogástalan állapotúak. Az egykoron a Minot légibázison szolgált, GHost Rider bevenevű, 61-0007 sorozatszámú B-52H ezzel úgymond történelmet írt, mert 1-2 más típussal ellentétben a B-52 számára a Boneyard mindig egyirányú utat jelentett eddig.
Az 55 éves gépnek Arizonából a louisianai Barksdale légibázisra történő átrepülése után megkezdődött egy 19 hónapos felújításai, felkészítési folyamat – a kisebb volumenű beavatkozásokra a Barksdale légibázison került sor, majd a gépet 2015 végétől az oklahomai Tinker légibázison vették kezelésbe. Ahol mintegy 90 nappal a kitűzött céldátum előtt végeztek a munkálatokkal, így a Ghost Rider már az ősszel átkerülhet a Minot légibázisra az 5. Bombázóezredhez.