Érdekes megoldást javasolt az Egyesült Államok kongresszusának hawaii demokrata részlege, mégpedig azt, hogy a Boeing jusson egyezségre a riválisával, az Northrop Grumman/EADS amerikai-európai „szövetséggel”, és közös megegyezéssel megosztva teljesítsék az USAF által igényelt közel 200 darabos gépmennyiséget.

A Boeing KC-767
„Két gép jobb, mint egy sem” – mondta a hawaii szóvivő, utalva arra, hogy a két eltérő típus üzemeltetésével adódó plusz problémákkal és költségekkel még mindig jobban járna az USAF, mint a kiöregedett tankerek hadrendben tartásával, avagy a légiutántöltő-kapacitás mennyiségének nélkülözésével, csökkenésével.

Az Airbus KC-45A/KC-30
2008 februárjában a Northrop Grumman/EADS páros nyerte el a megrendelést, de a Boeing lobbijának köszönhetően az eredményt visszavonták, valamint a döntést újra elnapolták.