A Boeing olyan megrendelést kapott a US Navy részéről, mely a Blue Angels bemutatócsapat típusváltását vetíti előre.
Az amerikai óriásvállalat 12 millió dolláros megbízást kapott az Amerikai Egyesült Államok Haditengerészetétől az F/A-18E/F Super Hornet átalakításával kapcsolatban. A Boeing szakembereinek meg kell vizsgálnia, hogyan módosíthatóak a gépek olyan mértékben, hogy az megfeleljen a haditengerészeti bemutatócsapat, a Blue Angels számára. Eltávolítanák a fegyverzet-felfüggesztő pilonokat, valamint a 20 mm-es M61A2 Vulcan gépágyút, módosított üzemanyag-szivattyút építenének be (mely a fordított repülések esetén is képes üzemanyagot juttatni a hajtóművekbe), emellett olajszivattyút is kapnának a gépek a füstgenerátorhoz, valamint egy további rugót építenének be a botkormányba, melynek segítségével pontosabb manőverezés érhető el. A számításokat és a megvalósíthatóságot 2017 szeptemberéig kell prezentálniuk a haditengerészet illetékesei számára.
A Blue Angels jelenleg 10 darab F/A-18C és 8 darab D verziójú Hornettel rendelkezik (a jelenlegi összetétellel 2010 óta), de repültek korábban Grumman F6F-5 Hellcat, F8F-1 Bearcat, F9F-2 Panther, F9F-8 Cougar, F11F-1 (F-11) Tiger, McDonnell Douglas F-4J Phantom II, Douglas A-4F Skyhawk és McDonnell Douglas F/A-18A/B Hornetek típusokkal is.
A típusváltás egyébként nem újkeletű, már 2015 végén szóba került a Super Hornetek alkalmazása, melyek jelenleg a US Navy alaptípusaként szolgálnak. Az F/A-18E/F 25 százalékkal nagyobb méretű és 40 százalékkal nagyobb hatótávolságú a régebbi verzióknál, pont a nagyobb méret és súly miatt eddig nem preferálták igazán a bemutató célra a típust, bár a kiöregedő gépek leváltására mindenképpen szükségük lesz új gépekre, az F-35C pedig még nem áll szolgálatban, így egyelőre a Super Hornet az egyetlen szóba jöhető vadászbombázó számukra.