Komoly piac nyílik meg hamarosan a gyártók előtt, az Amerikai Egyesült Államok Hadserege több mint 6000 darab hajtómű leváltására készül, de a világpiacon további 16 000 darab erőforrás találhat gazdára a típusból.
Költséghatékony módon oldották meg annak idején a US Army vezetői: 1971-ben a General Electric nyerte a UTTAS (Utility Tactical Transport Aircraft System) programot (melynek végterméke a Sikorsky UH-60 Black Hawk lett), majd ugyanezt az erőforrást választották az AAH (Advanced Attack Helicopter) programhoz is (ami a Boeing AH-64 Apache helikoptert szülte). A hadsereg azóta több ezer forgószárnyast állított hadrendbe T700 típusú gázturbinával, melyek mára már leváltásra érettek.
A US Army a közelmúltban útjára indította az ITEP (Improved Turbine Engine Program) elnevezésű programot, melynek célja a Black Hawk és Apache helikopterek T700-GE-701C/D erőforrásainak leváltása. A kitűzött célok szerepel a 3000 lóerős tengelyteljesítmény (mely a T700 esetében 1900-2000 lóerő), az elődnél alacsonyabb fogyasztás és karbantartási költség mellett, továbbá képesnek kell lennie az előírt teljesítmény leadására 2000 méteres tengerszint feletti magasság és 35°C-os levegő-hőmérséklet mellett is.
A US Army november 9-ig várja a hajtóműgyártó vállalatok ajánlatát, a szerződést a 2016-os üzleti év végéig szeretnék nyélbe ütni. A kiírás 6215 darab hajtóműre szól (melyet a hadrendben álló helikopterek száma alapján, 10 százalékos tartalékmennyiséggel határoztak meg), de a korszerűbb erőforrás a Black Hawk és Apache helikopterek többi üzemeltetője számára is elérhető lesz, így akár közel 22 000 darabot is értékesíthet majd a győztes gyártó.