Úgy tűnik a szeptember második felében megszellőztetett döntés mégsem volt annyira végleges, az európai Eurojet konzorcium mégsem hagyta helyben a General Electric-et a Tejas Mark 2 hajtóművei terén.
A némiképp kisebb teljesítményű, ám kevesebb szerkezeti módosítást igénylő európai Eurojet EJ 2000 és a rivális GE F414 INS6 jelölésű, legerősebb változata egyaránt megfelelt az indiai igényeknek, így a szeptemberi hír szerint az igen barátságos európai árcédula döntötte el a kérdést. Az akkori hírek szerint az öreg kontinens elviekben rendesen alávágott az amerikaiknak: 750 millió dollár helyett csupán 666 milliót kértek volna a sugárhajtóművekért, míg a rivális erőforrásért 822 millió dollárt kellett volna kicsengetni.
A 99 db (+49 opció) hajtóműről szóló tender kapcsán azonban egy szeptember 30-ai keltezésű, árcédulát nem említő dátumozású DRDO sajtóanyag a General Electric-et nevezte meg, mint a legalacsonyabb árú ajánlatot tevő versenyzőt. A sajtóanyag szerint további egyeztetések folynak az ár kapcsán a szerződés végléegesítése folyamán.
HA tényleg a GE vitte/viszi a tendert, akkor elvileg mindösszesen 8 Made in USA hajtómű vírít majd a Mark 2-es Tejas-okban, lévén a maradékot a technológiai transzfer mellett a HAL gyártja majd le.