Az Eurojet EJ200 kerülhet ki győztesen az LCA (Light Combat Aircraft) program termékének, a Tejas harcigép meghajtásáért folytatott küzdelemből.
750 millió dollárért 99 darab hajtóművet vásárolnának az indiaiak a Tejas következő szériájának meghajtására. Az európai erőforrás ugyan gyengébb, mint a rivális General Electric F414 jelzésű hajtóműve, azonban kisebb átmérője nem tesz szükségessé komolyabb átalakítást a Tejas sárkányszerkezetén. Ha sikerül elérni gép további súlycsökkenését, akkor az EJ200-as 9 tonnás tolóereje is elegendő lesz a Tejas számára, legalábbis az Indiai Légierő illetékesei szerint.
Azonban a végső döntést nem a légierő, hanem a védelmi minisztérium hozza meg, ők eltérő véleményen vannak. Az egy dolog, hogy az amerikai hajtómű „öccse” már évek óta üzemel a Tejasban, és sokkal több indiai tapasztalat gyűlt össze vele, mint az EJ200-assal, de van még (legalább) egy dolog, amiért a nehezebb és nagyobb átmérőjű, ámde erősebb amerikai erőforrás mellett voksolnának a minisztériumiak, ez pedig az pénz.
„Amerikából sokkal olcsóbban kaphatjuk meg a szükséges alkatrészeket, mivel nagyobb mennyiségben gyártják, így alacsonyabb a darabára. Az európaiak nem érik el ezt a termelési szintet, így gyakran jóval drágábban szállítanak.” – nyilatkozta egy illetékes.

A Saab esetleges csatlakozásával felszálló ágba kerülhet a Tejas fejlesztése ,
Mindkét versenyben lévő gyártó nagyon presszionálja saját termékét, végtére is, eléggé valószínű, hogy ez a hajtóműválasztás rányomja bélyegét az MMRCA-tender végeredményére is. Hogy Indiában az olcsóbb amerikai hajtóművet, de nagyobb (kockázatosabb és költségesebb) átalakítást, vagy a gyengébb, kisebb, de drágább erőforrást választják, hamarosan kiderül.