A Northrop Grumman bejelentette, legújabb tesztjükkel bebizonyították, hogy készen állnak a pilóta nélküli légi utántöltés demonstrálására valós körülmények között.
Az amerikai konstruktőr részéről közölték, sikeres kötelékrepülést hajtottak végre két darab átalakított RQ-4 Global Hawk demonstrátorral. Az egyik fogadócsonkkal, a másik hajlékonycsöves rendszerrel volt felszerelve, azonban tényleges összekapcsolódás nem történt.
A KQ-X program keretében folytatott tesztek célja, hogy kidolgozzák és leteszteljék a pilóta nélküli repülőgépek közötti légi-utántöltés technológiáját, hogy ezáltal leszállás nélkül napokat, heteket tölthessenek a célterület felett.
Szerintem az , hogy közel 30 ezerért töltöm tele a Bmw-met, kimeríti az embertelen tankolás fogalmát! Tehát! ez már a jelen! :)
Meddig repülhet egy repülő egyfolytában? Azt tudom hogy a kenőanyagok a szűk keresztmetszet, de azok meddig bírják? Napokig, hetekig? Lehet olyanra építeni egy gépet, hogy ebből többet vigyen?
Bár nem vagyok mérnök De biztos meglehet csinálni úgy A legnagyobb akadály a hószú tavú repülésnek az emberi tényező Ha egy tengeralattjárót megtudnak ugy csinálni hogy fél évig ne keljen felmerülnie Kikötnie akkor egy repülőt is biztos A tengertalajáron is van ilyen rész ahol vannak berendezések és menet közben nem lehet megközelíteni Szerintem