Bár korábban felmerült, hogy a törökökkel együtt a svédek is csatlakoznak a dél-koreai KF-X programhoz, ám erről tudomásunk szerint egyelőre nem folynak komoly tárgyalások, azonban a skandináv ipar ennek ellenére (ha közvetetten is, de) részt vesz a típus fejlesztésében.
A koreai LIG Nex1 vállalat azzal a feladattal bízta meg a Volvo Aero tulajdonában lévő, a kompozitanyagok fejlesztésében Európában élen járó ACAB (Applied Composites AB) céget, hogy fejlesszenek a KF-X program végtermékéhez méltó orrkúpot. A most megkötött szerződés értelmében a svéd fél kikísérletezi a megfelelő anyagokat és kialakítást, emellett legyártja a laboratóriumi tesztekhez és a prototípusok számára szükséges orrkúp-mennyiséget.

Fotó: Volvo Aero ,
A skandináv vállalat nem kezdő ezen alkatrészek készítésében, több mint fél évszázada minden Saab által gyártott vadászbombázó számára az ACAB mérnökei fejlesztették ki az orrkúpot. A polgári repülésben, a hadiiparban és az űrtechnológiában is érdekelt cég az egyik (ha nem a) legnagyobb név az orrkúp-fejlesztésben, ám a vezetés továbbá tervezi a terjeszkedést a repülőgép-iparban.