Szűk két héttel azután, hogy San Diego közelében, gőzkatapultos indítás előtti pillanatokban, teljes gázon szétrobbant egy McDonnell Douglas F/A-18C Hornet sugárhajtóműve, újabb hajtóműhöz köthető incidens történt a típussal. A március 30-ai esethez hasonlóan szerencsés, sőt, mivel személyi sérülés sem történt, így sokkal szerencsésebb kimenetelő incidensre az Arab-tengeren tartózkodó USS Carl Vinson (CVN 70) fedélzetén került sor. Pontosabban nem is a fedélzetén, hiszen a rutin karbantartás utáni ellenőrző repülés keretében touch&go manővert végrehajtó F/A-18C Hornet egyik hajtóműve az átstartolás után, a levegőben kapott lángra.
A VFA 113-as századhoz tartozó gép pilótája sikeres leszállást hajtott végre, mely során a Hornet hátsó fele azonban erősen lángra kapott – a fedélzeten készültségben várakozók mintegy 2,5 perc alatt fékezték meg a lángokat. Ahogy fentebb is írtuk az esetben személyi sérülés nem történt. Hogy az egyébként április 11-én, hétfőn történt (de a sajtó által csak 14-én lehozott) esetben mekkora anyagi kár keletkezett azt még nem tudni. Az illetékesek egyelőre arról sem kívántak nyilatkozni, hogy lehet-e összefüggés a két eset között.
http://www.youtube.com/watch?v=ozAOjA0DYxQ