A délelőtt folyamán a felszállás utáni emelkedés során lezuhant és megsemmisült egy MiG-27ML típusú csapásmérő repülőgép India északkeleti részén.
Július 24-én, helyi idő szerint 10:30-kor lezuhant egy Hindustan Aeronautics (HAL) által gyártott MiG-27ML ‘Bahadur’ típusú csapásmérő repülőgép Bhotputtiban, Északkelet-Indiában. A Hashimara Légibázison állomásozó 16. ezred (222. század) állományába tartozó gép pilótája elvesztette a kontrollt a MiG-27-es felett, majd sikeresen katapultált, így túlélte az esetet. A pilóta nélkül mélybe zuhanó gép Bhotputti házai közé csapódott, 4 épületet lerombolt. A balesetben 1 farmer életét vesztette, további 25 ember megsérült, öt személy állapota életveszélyes.
Korrigálás az indiai Floggerek baleseti statisztikája vonalán. Tévesen azt írtuk, több mint 1 éve nem volt balesetük, ám ez nem igaz:
Az Indiai Légierőnek sajnos nem sikerült összehoznia, hogy legalább egy évig ne veszítsen el egy újabb gépet a közel 150 darab rendszerben tartott Floggerből, hiszen a legutóbbi MiG-27 baleset napra pontosan 9 hónapja, 2009 október 24-én történt, szintén Hashimara közelében.
„Már több mint egy éve nem vesztett MiG-27-est az Indiai Légierő”
Gondolom ez lehet nekik az uj rekordjuk:)
Ha tartják ezt a szintet, akkor majd 150 évig kitart a készlet:)
OFF
lehet h ma ilyen kötözködős napom van ezért előre is bocs de jalpaguri nem tartomány hanem város nyugat-bengália tartományban
amúgy meg amióta gripent tartunk rendszerben még nem zuhant le gép ez azért jobb statisztika :)
Üdv
Köszi!Javítva :)
Viszont sokadszorra mondom h rengeteg kommentelőnk lóg egész nap a neten, szívesen látnánk őket híríróként…
Phoenix
Akkor csináljatok 1 olyan opciót ahol lehet híreket beküldeni.
Mackensen
Nem fog nekik menni még csak most kezdődik a szezon:)
@sulyid: a htka-s emailcímünkre szívesen fogadnunk bmilyen írást (hír, cikket, típusismertetőt)
https://htka.hu/impresszum/
Értettem János.
Értettem János.
Neten személyeskedni…. Hm…
Akkor lássuk a medvét, de aztán a Szuhoj az Szuhoj legyen…
block
Én sem gondoltam komolyan csak most láttam meg hogy ott vannak a valós nevek is.
hétfőtől vége a jó világnak kb 1 hónapig csak késő du leszek
Hol leszel te hogy csak délután leszel?Netán hadititok?
nem az csak hétfőtől már nem vagyok szabadságon ennyi
Ennyi erővel már rég ki kellett volna vonni az összeset! Lehet így spórolják meg a selejtezés(hatástalanítás, tárolás, őrzés esetleg újrahasznosítás talán szemetesként) költségeit! Nem kellene olyan sokáig húzni a 126 gépes tendert…
Kissé nyögve nyelősen tartsák még mindig rendszerben, olyan mint egy szükséges rossz! Lehet már rég megszabadultak volna a MiG-27-iktől, ha a Tejassal nem csúsztak volna olyan sokat…
Annyi biztos, hogy ez egy újabb pilóta koporsó a 21-es mellett az indiai hajózók számára…
Ha 70%-os hadrafoghatósággal számolunk és mondjuk gépenként 100 órát repülnek, ez akkor is 6,66 / 100 ezer órás átlag jön ki. Már bocs, de rohadtul nem kellene lefitymálni őket. Ha kétszer ekkora a ráta még az sem lenne rossz, ezektől a kohószökevényektől. A 4. gen bevezetésekor a jenkik is kb. 4 gépet vesztettek 100 ezer óránként. Az oroszok a MiG-29 és Szu-27 gépekkel néha 6-8 potyogás / 100 ezer órát is összehoztak. Véleményem szerint egyáltalán nem üzemeltetik olyan szarul ezt az erzeréves ócskaságot, aminek hírhedeten rossz a statisztikája amúgy is.
Ja persze, csak lassan fogadásokat lehet kötni, hogy mikor és milyen India-i gép csapódik majd földnek…MiG-21/27-re érdemes tenni!
Te is elismered, ahogy fogalmaztál kohószökevények, inkább a mennyiségileg emelik az Indiai Légierő színvonalát mint mennyiségileg! S ezt a fiúk is tudják! Ezért emelik a SZU-30MKI-k számát és ezeknek lesz majd kiegészítője a 126+ ki tudja még mennyi gép…
Addig hajtják ezeket amíg tudják, de amint lesz mivel pótolni a 27-est, azonnal kivonják őket!
A hazánkban állomásozó orosz hajózók közül többen mondták, hogy esztelen dolog volt a Szu-17-esekről árfegyverezni MiG-27-re. Az orosz pilóták nem nagyon kedvelték a MiG-27-est. Főleg akik Szu-17-eseken repültek. Idiában viszont nem volt Szu-17/22-es.
A lezuhanós hír, ha migeket érint az majdnem mindig Indiából jön. Mondjuk ez kivételesen pilótahiba volt, ált azért más miatt zuhannak.
Kis nekromancia. :)
http://legiero.blog.hu/2010/12/08/viszonyitsunk_23_kontra_29
A magyar statisztikával összevetve az indiai világbajnok még ősrégi gépeket is nézve.
Más.
Sulyid, add meg a címed és küldök valami iráni ajándékot neked.