A Kaverit fejlesztgető Gázturbina Kutató Intézmény (GTRE) célul tűzte ki, hogy az elkövetkező kilenc hónapban a szóban forgó hajtóművet egy HAL Tejasba integrálják.
A kiszemelt Tejas az indiai gépet tervező Repüléstechnikai Fejlesztő Ügynökség (ADA) állományából fog kikerülni és amennyiben sikerül probléma nélkül beépíteni a Kaverit, akkor a GTRE reményei szerint még 2013 vége előtt megtörténhet az áttörés, és végre indiai hajtóművel repülhet a Tejas.

A franciák ennél többet már nem nagyon tehetnek a Kaveriért | Forrás: bower99.blogspot.com ,
A Kaverinek talán ez lehet az utolsó esélye, hogy érdemben bizonyítani tudja használhatóságát, hiszen a fejlesztők már több, mint 20 éve próbálnak áttörést elérni a programban, azonban eddig ez leginkább a költségeknél sikerült, sajnos negatív értelemben, ugyanis a program mostanra már közel tízszeresébe került Indiának az eredetileg számított árcédulához képest.
Mint ismeretes, anno a Kaveri és a Tejas projektek kéz-a-kézben jártak, hiszen az alapkoncepció szerint már eredetileg is a Kaverinek kellett volna meghajtani az indiai légierő új üdvöskéjét, azonban a sorozatos problémák miatt 2008-ban a hajtóműprogramot kvázi lecsatolták a Tejas-ról.