|

Bemutatkozott a modernizált Backfire

Ahogy arról előzetesen beszámoltunk, augusztus 16-án kigördült a kazanyi Gorbunov repülőgépgyár kapuján a Tupoljev Tu-22M3 modernizált változatának a Tu-22M3M jelzésű verzió első példánya. A gép hamarosan megkezdi a földi próbákat, melyek sikeres teljesítését követően még az idén levegőbe emelkedhet.

A prototípus teljesen megújult elektronikát kapott, emellett szerkezeti megerősítésekre is sor került. A gyár vezérigazgatója szinte új gépként harangozta be a modernizált példányt, mely az átalakításokkal további 40-50 évig repülhet az Orosz Légierő kötelékében. A gép új avionikája, a navigációs és harci rendszerei standardizálva lettek a Tu-160M hasonló berendezéseivel. A tervek szerint a prototípus a földi tesztek után szeptemberben emelkedhet először levegőbe. Az orosz védelmi minisztérium a tesztek eredménye alapján dönti el, hogy megrendelje a bombázók sorozatos átalakítását, ha minden rendben halad, 30 repülőgép újulhat meg a Tu-22M3M szintnek megfelelően.

Fórum hozzászólások

  • Upsz egy újabb proto .

    A 700 milliárd dolláros kiadással rendelkező jenkiknek nincs ennyi proto amit ezek a szerencsétlenek felhalmoztak
  • Roni
    Upsz egy újabb proto .

    A 700 milliárd dolláros kiadással rendelkező jenkiknek nincs ennyi proto amit ezek a szerencsétlenek felhalmoztak
    A fogalmam sincs mekkora HTKA közösségének nincs annyi buta kommentje, amit te szerencsésen felhalmoztál.
  • molnibalage
    A fogalmam sincs mekkora HTKA közösségének nincs annyi buta kommentje, amit te szerencsésen felhalmoztál.

    Mi volt a butaság a kommentembe? kifejtenéd személyeskedés nélkül? :)
  • Roni
    Mi volt a butaság a kommentembe? kifejtenéd személyeskedés nélkül? :)
    Az, hogy nem halmoznak fel prototípusokat. Az ugye megvan, hogy az F-15E-nek is volt még F-15B-ből készült techemója és után még asszem pár protó? Ez is olyan. A több száz vagy ezer órás programot nem egy géppel csinálják meg.

    Roni, a kommentjeid nagy többsége fájdalmasan buta marhaság. Csak a többség sanszosan már csak az ordító hülyeségeknél vonyít fel. Én többnyire simán átgörgetem kommentjeidet, te ez már meghaladta ingerküszöbömet.
  • molnibalage
    Roni, a kommentjeid nagy többsége fájdalmasan buta marhaság.

    Az az igazi marhaság mikor az orosz haditechnika cikk elkezdi az r-37M rakétát az aim-120D-vel összemérni

    molnibalage
    Az ugye megvan, hogy az F-15E-nek is volt még F-15B-ből készült techemója és után még asszem pár protó? Ez is olyan. A több száz vagy ezer órás programot nem egy géppel csinálják meg.
    Az f-15E a fegyverkezési időszak csúcsa akkoriban tiszta sor hogy ott is ment a sok proto fejlesztés.
    De mai békés és pénzben szűkös oroszoknál ez eléggé megosztja fejlesztéseket . Nem azzal volt bajom hogy több Tu-22 proto van hanem úgy minden téren .
    Gondolok itt pl t-14 kurganec ,boomerang APC egyéb szallító helik és repcsik, tu-160-ról nem is beszélve .
    Egyszerűen túl vállalják magukat
  • Roni
    Az az igazi marhaság mikor az orosz haditechnika cikk elkezdi az r-37M rakétát az aim-120D-vel összemérni



    Az f-15E a fegyverkezési időszak csúcsa akkoriban tiszta sor hogy ott is ment a sok proto fejlesztés.
    De mai békés és pénzben szűkös oroszoknál ez eléggé megosztja fejlesztéseket . Nem azzal volt bajom hogy több Tu-22 proto van hanem úgy minden téren .
    Gondolok itt pl t-14 kurganec ,boomerang APC egyéb szallító helik és repcsik, tu-160-ról nem is beszélve .
    Egyszerűen túl vállalják magukat
    Legyen az ő bajuk.
    Mi meg legalább nem unatkozunk.
  • Roni
    Az az igazi marhaság mikor az orosz haditechnika cikk elkezdi az r-37M rakétát az aim-120D-vel összemérni
    Ha arra megy az összehasonlítás, hogy a különbözőséget mutassa meg, akkor van értelme. De mint ASF fegyvertként összemérni őket tényleg hülyeség.

    Az f-15E a fegyverkezési időszak csúcsa akkoriban tiszta sor hogy ott is ment a sok proto fejlesztés.
    De mai békés és pénzben szűkös oroszoknál ez eléggé megosztja fejlesztéseket . Nem azzal volt bajom hogy több Tu-22 proto van hanem úgy minden téren .
    Gondolok itt pl t-14 kurganec ,boomerang APC egyéb szallító helik és repcsik, tu-160-ról nem is beszélve .
    Egyszerűen túl vállalják maguka
    Te figyu, minden, ismétlem, MINDEN upgradenek van protója.
  • Ezel is tisztában vagyok. De egyszerre ennyi programot egyszerre penzelni öngyilkosság. Igaz végére ér de akkor megint a kevés db szám
  • Roni
    Ezel is tisztában vagyok. De egyszerre ennyi programot egyszerre penzelni öngyilkosság. Igaz végére ér de akkor megint a kevés db szám
    Majd ha megint száz dollár lessz az olaj.
  • Roni
    Hát annyi előnye van :)
    Nem túl fényes a tendencia a sokszínűségben.
    Volt az aranykor; a hidegháború, amikor is boldog-boldogtalan fejlesztett harci repülőt, harcjárművet kismillió prototípussal.
    Aztán jött a gyémánt kor - a rajongóknak, amikor véget ért a hidegháború, jött a Vízöntő kor (nem) s a repülőnapokon technikai kavalkád volt.
    A net kiteljesedésével olyan információkat is megtudhattunk, amiről nem is álmodhattunk volna 1990 előtt (ráadásul még meg is kellett volna öljenek minket:confused::D)
    Most meg már mintha szűkülne a választék a géptípusokban. F-22, F-35, J-20, Szu-57, oszt' egy jó darabig gyakorlatilag ennyi.
    S persze sokkal többet már nemigen fogunk megtudni ezekről a platformokról.:(
  • misinator
    Nem túl fényes a tendencia a sokszínűségben.
    Volt az aranykor; a hidegháború, amikor is boldog-boldogtalan fejlesztett harci repülőt, harcjárművet kismillió prototípussal.
    Aztán jött a gyémánt kor - a rajongóknak, amikor véget ért a hidegháború, jött a Vízöntő kor (nem) s a repülőnapokon technikai kavalkád volt.
    A net kiteljesedésével olyan információkat is megtudhattunk, amiről nem is álmodhattunk volna 1990 előtt (ráadásul még meg is kellett volna öljenek minket:confused::D)
    Most meg már mintha szűkülne a választék a géptípusokban. F-22, F-35, J-20, Szu-57, oszt' egy jó darabig gyakorlatilag ennyi.
    S persze sokkal többet már nemigen fogunk megtudni ezekről a platformokról.:(
    Muszáj lessz egy európai szupergépet csinálni. Szívhatják a fogukat a pénzügyérek, de ha nem akarunk gyarmat lenni...
  • boki
    Military watch hasonlította össze, amit az oroszok lefordítottak oroszra és amit Roni orosznak ad ki.

    https://militarywatchmagazine.com/a...sian-fighter-can-beat-america-s-f-22-and-f-35
    Kedvencem volt, mikor a National Interest a 152 millis 2A83 harckocsiágyú kapcsán leírta, hogy hú de jó, mert képes a tüzérségi lövedékeket is használni, hisz az is 152,4 mm. Arra viszont már nem jöttek rá, hogy két teljesen eltérő rendszerről van szó, ami egyáltalán nem kompatibilis egymással. Mintha a NATO 7,62-est akarnád beszuszakolni a Kalasba, hisz ugyanakkora az űrméret és csodálkozol, mikor nem akaródzik bemenni.
  • nyugger
    Kedvencem volt, mikor a National Interest a 152 millis 2A83 harckocsiágyú kapcsán leírta, hogy hú de jó, mert képes a tüzérségi lövedékeket is használni, hisz az is 152,4 mm. Arra viszont már nem jöttek rá, hogy két teljesen eltérő rendszerről van szó, ami egyáltalán nem kompatibilis egymással. Mintha a NATO 7,62-est akarnád beszuszakolni a Kalasba, hisz ugyanakkora az űrméret és csodálkozol, mikor nem akaródzik bemenni.
    Az az oldal isa fullkreten kategória.
  • Roni
    A kh-32-ről van szó?
    Nem. Ez új hiperszónikus iránított rakéta - GZUR (Гиперзвуковая управляемая ракета)
  • A GZUR sebessége M6, hossza 6m, súlya kb.1500 kg, hatótávja 1500km( magassági repülési profil szerint), passzív-aktív lokátoros feje a GRAN-75, ami a GRAN-K modifikált változata és amely a H-35U-ban van. A rakéta Izdelie-70 hajtómüvel rendelkezik.

Ugrás a fórum topichoz