|

Hercules-nagyjavítás önerőből

Az argentin állami repülőgépgyár, a FAdeA (Fábrica Argentina de Aviones SA) befejezte az első C-130 Hercules nagyjavítását és modernizációját.

A #TC-61 oldalszámú Hercules 10 hónappal ezelőtt érkezett a FAdeA córdobai üzemébe, ahol 150 mérnök és technikus dolgozott az újjászületésen. A munka során lecserélték a kommunikációs és navigációs rendszereket, módosítottak a kábelezésen valamint kicserélték a légkondicionáló rendszert és a segédhajtóművet is. A felújításnak köszönhetően a gépek további 20 évig repülhetnek.

Forrás: FAdeA ,

Az Argentin Légierő 5 gép nagyjavítását rendelte meg, az első példány még tavaly áprilisban az L3 műhelyében készült az Egyesült Államokban, ahol az integrációs munkákat is végrehajtották. A második példány elkészülésénél csak asszisztáltak, valamint a dél-amerikai munkaerő oktatásában vettek részt. A munkát egyébként eredetileg 18 hónapra tervezték, de jelentősen rövidebb idő alatt a végére értek. A maradék három példány nagyjavítását és átalakítását 2019-ig kell elvégeznie az argentin cégnek.

Fórum hozzászólások

  • http://www.airportal.hu/ap/viewtopic.php?f=10&t=31907&sid=bd76b255c02a65c1298c91903cf4ef95#p317385

    Szombaton futottunk bele veletlen, repulot lesni mentunk Ferihegyre, aztan mi parkol a betonon? :)
  • U.S. Air Force AC-130U Spooky aircrew members from the 4th Special Operations Squadron load ammunition during a live fire mission in support of Exercise Emerald Warrior 16 near Hurlburt Field, Florida.
    https://www.youtube.com/watch?v=Lt1R_cp5Zhs

    AC-130U Spooky aircrew from 4th Special Operations Squadron, Hurlburt Field, Florida, conduct a live-fire and air refueling mission during Exercise Emerald Warrior 2016.
    https://www.youtube.com/watch?v=qNYp9hiUYXQ

    AC-130W Stinger II aircrew from 16th Special Operations Squadron, Cannon Air Force Base, N.M., conduct a live-fire and air refueling mission during Exercise Emerald Warrior 2016.
    https://www.youtube.com/watch?v=hwZ3Rrx9-dY
  • Air Force AC-130U Gunship Close Air Support Live-Fire Training
    https://www.youtube.com/watch?v=sj1L6CUZIIA
  • U.S. Air Force AC-130 (AC-130U Spooky, AC-130W Stinger) in Action During Exercise Emerald Warrior in Florida.
    https://www.youtube.com/watch?v=_F809jKdD-E
  • <quote>A közös üzemeltetésű C-130 Hercules flottát nem ártana másoknak is megfontolni, Magyarország számára is megfelelő lehet, ugyanis a Honvédségben hiányzik az An-26 és a C-17 Globemaster közötti kapacitás.</quote>

    Lehet nekünk inkább vagy három Spartan kéne.
  • <quote>A közös üzemeltetésű C-130 Hercules flottát nem ártana másoknak is megfontolni, Magyarország számára is megfelelő lehet, ugyanis a Honvédségben hiányzik az An-26 és a C-17 Globemaster közötti kapacitás.</quote>

    Lehet nekünk inkább vagy három Spartan kéne.
    Jaja, 3-4 Spartan. Ez egyértelmű.
  • „A közös üzemeltetésű C-130 Hercules flottát nem ártana másoknak is megfontolni, Magyarország számára is megfelelő lehet, ugyanis a Honvédségben hiányzik az An-26 és a C-17 Globemaster közötti kapacitás.”
    Ha már itt tartunk, akkor az An-26 alatti kapacitás is hiányzik.
    Egyébként mire tudnánk használni egy Herkules méretű repülőt? A C-17 időaránnyal egyáltalán csinálunk valamit?

    „Lehet nekünk inkább vagy három Spartan kéne.”
    Végülis az is a kettő között van.
  • <quote>Lehet nekünk inkább vagy három Spartan kéne.
    A Spartan fele akkora, tehát a 3 Spartan mellé jól jönne néhány "közös Herky" is.
  • Ha létrehoznának egy nagyobb szervezetet az lenne az igazán hasznos.
    2 C-17 a nehéz dolgokhoz.
    8 A330 MRTT hosszabb távra és légi-utántöltésre.
    8 Atlas közepes távra és légi utántöltésre.
    8 Herki viszonylag kisebb dolgokhoz és helikopterek légi-utántöltésére.
    8 Spartan a kisebb dolgokhoz.
    Valamint az a 20 NH90 amit korábban a németek közös üzemeltetésre belengettek.
    Ezzel már szinte mindent lefedhetnének.

Ugrás a fórum topichoz