A Boeing és a US Marine Corps közösen teszteli a raklapra szerelhető, hajlékony-csöves rendszerű utántöltő berendezést, melyet a Bell-Boeing MV-22 Osprey konvertiplánhoz terveztek. A projekt érdekessége, hogy nem a USMC fizet a tesztekért, hanem a Boeing.
A rendszert, amely egy nagy sebességű repülés közben is használható légiutántöltő-kosárból, egy hajlékony csőből és dobból álló szerkezet, a VMX-22 egyik MV-22-esén tesztelik. A berendezés jelenleg egy aerodinamikai tesztekre létrehozott, nem funkcionáló darab, később kerül kialakításra a tényleges utántöltésre képes eszköz.
A USMC élénken érdeklődik a rendszer után, mivel azt az F-35 Lightning II utántöltésére is használhatnák. (Mivel jelenleg az F-35B repülési tesztjei miatt kevés gép áll rendelkezésre, így a tesztekhez F/A-18 Horneteket használnak majd.)
Idén már napvilágot látott néhány elképzelés az új konfigurációjú MV-22 Osprey és az F-35 Lightning II közös alkalmazásáról. Az egyik koncepciót jelenleg is vizsgálják, miszerint egy egész századnyi (azaz 16 darab) Villám kerülne egy partraszállást támogató helikopterhordozóra hat MV-22 Osprey-vel. Az Halászsasok természetesen fel lennének szerelve a most tesztelés alatt álló utántöltő rendszerrel, ami a hatótávolság nagy kiterjesztését eredményezné.