A napokban jelentette be egy arizonai központú vállalkozás, hogy a Davis-Monthan támaszponton található, csak „Boneyard” néven emlegetett géptemetőben nyugvó, lekonzervált F-16-osok újrahasznosítására készül.
Egy nyugdíjas repülőmérnök, Barry Billaker által alapított vállalat, a Fun Falcon, óriási lehetőséget lát a sivatagi támaszponton lekonzerválva tárolt, a szolgálatból már kivont, de még repülőképes gépekben. Néhány gépet komoly átalakításnak vetnének alá, melynek köszönhetően a törzs első része alaposan átalakulna, az új pilótafülkében 4 személy számára lenne elegendő hely. A tervezésnél figyelembe vették a Northrop által a TacitBlue kísérleti repülőgéppel szerzett tapasztalatokat, így Northrop Billaker elmondása szerint az új variánsnak alig lesz nagyobb légellenállása, mint az alap F-16A-nak.
Az SR-71-es beütésű Falcon létrehozásának célja, hogy a lehető legkisebb kockázattal hozzanak létre egy nagysebességű repülésre képes üzleti repülőgépet. Az ötlet nem új, a Bede BD-10 és az ATG Javelin is ilyen célzattal készült, ám a nulláról létrehozott gépek fejlesztése elakadt.
A Fun Falcon projektje ezzel szemben már meglévő típuson alapul, így remélhetőleg sikeresebb lesz. Barry Billaker tájékoztatása szerint már meg is vásároltak egy demilitarizált Falcont és megkezdték az átalakítási munkálatokat.