Valami hasonló hangozhatott el a Northrop Grumann alkalmazottai szájából is, amikor az E-2C Hawkeye 2000-es utolsó példányát kigördítették az üzem ajtaján.
Az átadott gép a 21. E-2C „Hawkeye 2000”, melyek közül az első 2005-ben kezdte meg szolgálatait. Ez az E-2C „tuningolt” változata, erősebb hajtóművekkel. Az üzem munkásainak nem kell megijedniük, nem maradnak munka nélkül, ugyanis átáll a gyártás az újabb, következő generációt képviselő E-2D Advanced Hawkeye előállítására.
A Hawkeye alapkoncepciója közel 50 évvel első repülése után sem változott nagyban, csupán modernebb anyagok felhasználásával készül és fejlettebb elektronikai berendezéseket tartalmaz. A típus remek választásnak bizonyult a haditengerészet számára, ezt az a tény bozonyítja legjobban, hogy jön a következő generációt képviselő rokon, az E-2D Advanced Hawkeye, valamint az, hogy jelenleg több mint 100 Hawkeye repül világszerte, ezek egyharmada külföldi, azaz nem a US Navy üzemelteti.