Kigördült a gyárkapun az Antonov An-26-os orosz utódjának szánt Iljusin Il-112V típusú teherszállító repülőgép prototípusa.
November 27-én kigördült a Voronyezsi Repülőgépgyártó Üzem (VASO) hangárjából a Iljusin Il-112V típusú teherszállító repülőgép prototípusa. A 41400 lajstromú tesztpéldány hamarosan megkezdi a földi teszteket és várhatóan a jövő év elején a levegőbe is emelkedhet.
Két darab 3500 lóerős Klimov TV7-117SzT gázturbinával és hatágú légcsavarokkal ellátott Iljusin Il-112 története kissé bonyolult. Az 5 tonna hasznos teher vagy 44 felfegyverzett katona szállítására tervezett típus első felszállását 2011-re ígérték és 70 darabot rendelt volna belőle az Orosz Légierő, de a projekt csúszott, és 2011 májusában a védelmi minisztérium leállíttatta a munkálatokat és ideiglenesen az An-140-100-as változatból rendelt inkább 7 darabot. 2012 októberében már történtek próbálkozások a projekt újraindítására, de igazi lökést a programnak az ukrán-orosz konfliktus hozott, amikor nyilvánvalóvá vált, hogy önerőből kell megoldani az An-26-osok utódlását.
Az orosz védelmi minisztérium végül 2018 áprilisában jelentette be, hogy 100 darabot rendelt az Egyesült Repülőgépgyártó Konzorciumtól (UAC), ezekkel kezdik meg az Orosz Légierőben szolgálatot teljesítő An-26-osok leváltását, melyek 1969 és 1985 között kerültek le a gyártósorról és még közel 300 példány áll szolgálatban. A típusra akadt már külföldi érdeklődő is, Kazahsztán 2016-ban fejezte ki vásárlási szándékát, de pontos darabszámot azóta sem közöltek.