|

Új márkanév alatt gyártanák az orosz Ruszlánt

Jurij Sjitnyik, az orosz repülőgép-ipari fejlesztésekért felelős vezető azt nyilatkozta, hogy az ukrán Antonov An-124 Ruszlán típusú stratégiai szállítógép modernizált változatát gyártásba vinnék.

“A nemzetközi szabályozás alapján meg kellene tartanunk az An-124 típusjelzést, amennyiben nem hajtunk végre a típuson jelentős változtatást. Azonban amennyiben megfelelő módosítást végzünk rajta, úgy egy másik márkanév alatt készülhetne” – nyilatkozta egy vasárnapi rádióműsorban. “Az avionika, a sárkányszerkezet és a hajtómű is változik, az alapot az An-124 adja, de a gyakorlatban egy teljesen új repülőgépet kapunk.”

Forrás: US Navy ,

Az An-124 Ruszlán oroszországi képviselője az Iljusin vállalat, melyre az orosz-ukrán konfliktust követően nagyobb szerep hárul a gépek légialkalmasság-fenntartásában, valamint az élettartam-hosszabbításban. Minden bizonnyal az “új” típus hatósági engedélyeztetésében is komolyan támaszkodnak majd az Iljusinra.

Oroszországban korábban is esett szó egy 80-120 tonna kapacitású szállítógép fejlesztéséről, melyet akkor PAK-VTA (korábban PAK-TA) jelzéssel emlegettek és várhatóan 2027-ben áll hadrendbe Il-106 névvel. Lehetséges, hogy végül egy és ugyanazon projektről van szó.

Fórum hozzászólások

  • 765M rubel az ára. (Kb.: 3.5 Milliárd Ft). Ennyiért lehet, hohy akad majd egy kínai "magánbefektető", aki kaszinót vagy esetleg konditrmet akar majd csinálni belőle.
    Aztán majd jönnek az új Y-30-ak. :rolleyes:
  • ghostface
    Aztán majd jönnek az új Y-30-ak
    Meglepődnék, ha a Mrijával együtt ne lenne meg nekik a Ruslan teljes terv dokumentációja. :D
  • ghostface
    765M rubel az ára. (Kb.: 3.5 Milliárd Ft). Ennyiért lehet, hohy akad majd egy kínai "magánbefektető", aki kaszinót vagy esetleg konditrmet akar majd csinálni belőle.
    Aztán majd jönnek az új Y-30-ak. :rolleyes:
    Vegyük meg mi!
    Még 3-4-szer ennyit ráköltünk és egy negyed Hercules árából van olyan rampás gépünk, hogy belefér két Hercules összehajtogatva. :D
    vagy akár pattintsuk be a reptárba. :p
  • ghostface
    765M rubel az ára. (Kb.: 3.5 Milliárd Ft). Ennyiért lehet, hogy akad majd egy kínai "magánbefektető", aki kaszinót vagy esetleg konditermet akar majd csinálni belőle.
    De hogy viszi el, mert a röpképessé tétele 1 vagyonba kerülne? - A repülő kaszinó meg hülyeség, mert csak 1 kicsi és szűk túlnyomásos utastere van...
  • formosa1
    De hogy viszi el, mert a röpképessé tétele 1 vagyonba kerülne? - A repülő kaszinó meg hülyeség, mert csak 1 kicsi és szűk túlnyomásos utastere van...
    Me agyalj, nem áll jól neked. :D
  • formosa1
    De hogy viszi el, mert a röpképessé tétele 1 vagyonba kerülne? - A repülő kaszinó meg hülyeség, mert csak 1 kicsi és szűk túlnyomásos utastere van...
    Te tényleg komolyan vetted a "kaszinó" dolgot? Nem hallottal még a Liaoning nevű ex szovjet, majd ex ukrán és most épp kínai rephordozóról? o_O
    Lécci számolj már el 10-ig, mielőtt kommentelsz!:hadonaszos:
  • ghostface
    Te tényleg komolyan vetted a "kaszinó" dolgot? Nem hallottal még a Liaoning nevű ex szovjet, majd ex ukrán és most épp kínai rephordozóról? o_O
    Lécci számolj már el 10-ig, mielőtt kommentelsz!:hadonaszos:
    Te számolj10-ig. és akkor tán nem írsz kaszinós hülyeségeket a Ruslan topicba...!!!
  • formosa1
    Te számolj10-ig. és akkor tán nem írsz kaszinós hülyeségeket a Ruslan topicba...!!!
    Ne alázd már porig magad...
    Becummantottad a dolgot és kész. Lendüljünk túl rajta. ;)

    Ez se kaszinó :
  • formosa1
    Te számolj10-ig. és akkor tán nem írsz kaszinós hülyeségeket a Ruslan topicba...!!!
    Anyám! Édes jó anyám!
    Most tényleg mesélnem el a dolgot szájbarágósan, hogy a kisfiúk is megértsék?
    Na jó! Csak mert olyan szépen kérted:
    Kína, anno azzal a nyilván való hazugsággal indokolta a Varjag megvásárlását az ukránoktól, hogy úszó kaszinót építenek belőle.
    Azóta már mindannyian tudjuk, hogy nem lett belőle kaszinó.

    Remélem így már te is érted az analógiát...
  • ghostface
    Anyám! Édes jó anyám!
    Most tényleg mesélnem el a dolgot szájbarágósan, hogy a kisfiúk is megértsék?
    Na jó! Csak mert olyan szépen kérted:
    Kína, anno azzal a nyilván való hazugsággal indokolta a Varjag megvásárlását az ukránoktól, hogy úszó kaszinót építenek belőle.
    Azóta már mindannyian tudjuk, hogy nem lett belőle kaszinó.

    Remélem így már te is érted az analógiát...
    Nem, mert az egyikből lehet, a másikból nem lehet kaszinót csinálni. Arra viszont alkalmas, hogy hülyeségekkel szétoffoljátok a topicot! - Kár, hogy ezt nem mondta az anyukád...
  • formosa1
    Nem, mert az egyikből lehet, a másikból nem lehet kaszinót csinálni. Arra viszont alkalmas, hogy hülyeségekkel szétoffoljátok a topicot! - Kár, hogy ezt nem mondta az anyukád...
    Szétoffoljuk a topikot?
    Ember! Én linkeltem be a hírt! Te pedig beesel és tök alap dolgokról kezdesz el okoskodni.... :D
  • ghostface
    Egy tankot sem képesek normàlisan, sorozatban gyàrtani. Majd pont ez fog menni nekik. Ne màr....
    A tankot viszont betehetik a repülőgépbe :)
  • Ha jol olvastam, akkor ennek is ugyanaz a hajtomuve, mint a Mrijanak es ugy tunik, a kinaiak nyakig benne vannak a gyartoban (Motor Sich) - aki nem kicsi, 21 ezer fo felett foglalkoztat: https://www.washingtonpost.com/worl...b4b9fb62aa2_story.html?utm_term=.a49bf678f683

    Az igazgato szerint ha a szankciok miatt ugrik a kinai uzlet, 10 ezer ermbert for az utcara rakni:

    "ZAPORIZHIA, Ukraine — The president of a top Ukrainian aerospace company says its new Chinese investors often ask the staff for “little conversations.”
    They want to know about record-keeping and planning, the setup of production lines and the interplay between workshops.
    “They’ll talk for three hours, and the next day, a totally different group of people will come,” said Vyacheslav Boguslayev, whose sprawling Soviet-era company, Motor Sich, is one of the most advanced military aircraft engine manufacturers in the world.
    “They’ll ask all the same questions as yesterday, and this continues for a week,” he said.
    Racing to upgrade its military, China has been turning to Ukraine. And Ukraine — with its economy scrambled by hostilities with Russia — has been willing to accept China’s embrace.
    “If they ban us from working with China,” Boguslayev said, “then the first thing I’ll do is fire 10,000 people.”
  • kamm
    Ha jol olvastam, akkor ennek is ugyanaz a hajtomuve, mint a Mrijanak
    Talán inkább fordítva. A Mrijának is ugyanaz a hajtóműve, mint a Ruszlanoknak, lévén, Mrijából csak egy darab van.
  • Allesmor Obranna
    Talán inkább fordítva. A Mrijának is ugyanaz a hajtóműve, mint a Ruszlanoknak, lévén, Mrijából csak egy darab van.
    Meg fiatalabb is.

Ugrás a fórum topichoz