|

Kép a PAK-FA új hajtóművéről

Végre értékelhető minőségben és szögben készült kép a Szuhoj Szu-57 (T-50) PAK-FA számára fejlesztett “30-as hajtómű”-ről, amit 170-180 kN-os fékpadi tolóerővel ígérnek.

 

Fórum hozzászólások

  • A szakemberek azt tudhatnák, hogy nincs az az európai ország aki bármilyen ipari terméket eladna amit Oroszország a hadiiparban tudna használni.
  • Roni
    Itt egy orosz cikk

    Miről is szól ? https://vpk.name/news/246551_istoch...ika_adaptiruyut_pod_cvetovoi_spektr_glaz.html

    "Nem meglepő, hogy e tekintetben a szakemberek kijelentéseit gyakrabban hallják, hogy Oroszország számára jobb, ha izraeli vagy európai rendszereket vásárolnak a sisakra szerelt jelzéseknél, mint hogy egy másik megmaradt projektbe fektessenek be."

    Na mi van nem megy a sisakkijelző fejlesztése? ;):)
    Nem tudom, honnen szedted ezt a szöveget és raktad a fordítóba, de a cikk másról szól. :) Arról van szó, hogy a sisakot a szíriai tapasztalatok alapján átdolgozták és adaptálták a szem színspektrumához.
  • Kulso_54
    A szakemberek azt tudhatnák, hogy nincs az az európai ország aki bármilyen ipari terméket eladna amit Oroszország a hadiiparban tudna használni.
    Nincs értelme amit írtál. Másik dolog, hogy embargó van Oo ellen, ami azt jelenti, hogy nem vehet nyugati elektronikát, emiatt több program késik. Ilyen dolgokat azért már illene tudni.

    A Szu-30SzM modernizáció lényege SzM1-re is tulajdonképpen a gép külföldi elektronikájának cseréje oroszra.
  • boki
    Nincs értelme amit írtál. Másik dolog, hogy embargó van Oo ellen, ami azt jelenti, hogy nem vehet nyugati elektronikát, emiatt több program késik. Ilyen dolgokat azért már illene tudni.

    A Szu-30SzM modernizáció lényege SzM1-re is tulajdonképpen a gép külföldi elektronikájának cseréje oroszra.
    A hajtóművek kiváltása is elmarad. Pedig az nem csak a repülési teljesítményt javította volna, hanem a homologizációt is a Szu-35Sz-el. És mint bulletin, a külföldi üzemeltetőknél is jó üzleti lehetőség. Az indiánok pl. számítottak/számítanak rá.
  • Allesmor Obranna
    A hajtóművek kiváltása is elmarad. Pedig az nem csak a repülési teljesítményt javította volna, hanem a homologizációt is a Szu-35Sz-el. És mint bulletin, a külföldi üzemeltetőknél is jó üzleti lehetőség. Az indiánok pl. számítottak/számítanak rá.
    És ugyanazon a soron gyártják a két hajtóművet?
  • gacsat
    És ugyanazon a soron gyártják a két hajtóművet?
    Egyelőre ez megy most is. De - saját meglátásom szerint - már nem sokáig. Egyszerűen annyira logikus, sőt szükségszerű a homologizáció, hogy nem lesz más megoldás.
  • Allesmor Obranna
    Egyelőre ez megy most is. De - saját meglátásom szerint - már nem sokáig. Egyszerűen annyira logikus, sőt szükségszerű a homologizáció, hogy nem lesz más megoldás.
    Ha két gyártósoron megy a két hajtómű, akkor nem feltétlenül.
  • gacsat
    Ha két gyártósoron megy a két hajtómű, akkor nem feltétlenül.
    Az üzemeltetőnek probléma nem a gyártónak innentől kezdve tök mind1,hogy hány gyártósoron készül.
  • gacsat
    Ha két gyártósoron megy a két hajtómű, akkor nem feltétlenül.
    A kétféle hajtómű az nem gyártási, hanem üzemeltetési probléma, a kétféle tartalék-alkatrész és tartalék-berendezés elosztása és raktározása miatt. Áttelepülésnél, gyakorlatokon - hogy éles helyzetről ne is beszéljünk - mennyivel kellemesebb ha egy másik bázison is ugyanaz a hajtóműtipus üzemel ugyanazokkal a pót-cuccokkal!
  • Roni
    Ennyire futja tőled Mi lenne ha a cikkben leírtra reagálnál .Ja az már nem megy mi ?:)
    Igen.
    Különböző weboldalak irományait készpénznek veszed.
  • koppany
    Különböző weboldalak irományait készpénznek veszed.
    Hogy nem bírnak egy sisakkijelzővel? Miért talán nem igaz ? TGP ma sincsen sehol sem náluk akkor?
  • Roni
    Elismerem hogy elbaxtam

    Tessék itt van amit akartam linkelni .Na erre varjatok gombot! ;);)


    https://vpk.name/news/246900_aviashlemyi_virtualnaya_realnost_v_nastoyashem_boyu.html
    Semmi új infó nincs bene.
    A szerző leírja a sisakok evolúcióját, felsorolja a szovjet fejlesztéseket , bemutatja a nyugati fejlesztéseket.Konstatálja, hogy Oo elhanyagolta a sisakok fejlesztését(25 év) Persze azt nem írja, hogy nem volt hozzá pénz. Leírja, hogy az oroszok az új fejlesztésekkel próbálják elérni a nyugati techn. szintet. Szakembereket idéz-nincs megemlítve, hogy kik azok- akik szerint jobb lenne kész nyugati sisakokat venni, A szerző szerint kidobott pénz az orosz fejlesztésekre költeni, ha meglehet készen venni nyugaton.
  • boki
    Semmi új infó nincs bene.
    A szerző leírja a sisakok evolúcióját, felsorolja a szovjet fejlesztéseket , bemutatja a nyugati fejlesztéseket.Konstatálja, hogy Oo elhanyagolta a sisakok fejlesztését(25 év) Persze azt nem írja, hogy nem volt hozzá pénz. Leírja, hogy az oroszok az új fejlesztésekkel próbálják elérni a nyugati techn. szintet. Szakembereket idéz-nincs megemlítve, hogy kik azok- akik szerint jobb lenne kész nyugati sisakokat venni, A szerző szerint kidobott pénz az orosz fejlesztésekre költeni, ha meglehet készen venni nyugaton.
    De nem lehet.
  • gacsat
    Váó. És ki fogja gyártani?
    Annak kell adni aki le tudja gyártani.
    Oda kell adni Kínának, hétfőre le lenne gyártva 10-10.000 darab S-es és L-es méretben, mindenféle színben.

Ugrás a fórum topichoz