A Bell Boeing V-22 Osprey önmagában egy látványos jelenség, de nem csak nappali megjelenése, vagy éppen a már-már transzformátoros, a hangárban történő tárolást segítő „összehajtogatós” mutatványa miatt igaz ez. Éjszakai fényviszonyok között is látványos jószág – már ha épp felkapcsolják a rotorlapátok végein elhelyezett LED-eket.
A 11,6 m átmérőjű kört formáló rotorlapátok végein 1-1 LED fényforrás került beépítésre. Az éjjellátó kompatibilis jelzőfények egyike a rotorlapát felső, másik pedig az alsó részén található. A változtatható fényerejű, vagy akár be sem kapcsolt jelzőfény alapvetően az éjszakai kötelékrepülést segít megkönnyíteni, de hasznos a földi kiszolgálószemélyzet szemszögéből is, akik így gyenge fényviszonyok közepette is egyértelműen láthatják, hol van a rotorlapátok vége.
Ebben a fotóválogatásban nagyobbrészt persze hosszabb záridősek a képek, így persze erőteljesebbnek is tűnik a kirajzolt kör, mint amilyen a valóságban.
Éjszakai légi utántöltés gyakorlása közben – a 10. másodperctől felkapcsolt fényekkel.
Zárásként egy a fotón erősen fénylő rotorlapátos MV-22. Ami kakukktojás ebben a sorozatban, hiszen nem, vagy nem csak LED-ek adják a fényt, inkább köze van a gép elektrosztatikus feltöltődéséhez és a rotorlapátok által felvert és azokkal találkozó homokszemcsékhez.