A belorusz védelmi minisztérium honlapján olvashatóak szerint kedden délután, 15:35 környékén egy gyakorló repülésen lévő Szu-25 pilótája elvesztette uralmat gépe felett és a becsapódó gépben lelte halálát. A minisztérium oldalának közlése szerint az alezredesi rangban szolgált Nyikolaj Gridnyov egy alacsony magasságon – 200 méter – végrehajtott manőver során jelezte, hogy a gépe irányításával gondok adódtak.
A földi irányítástól ekkor a gép elhagyására kapott utasítást, ám az alezredes azt elkerülendő, hogy a gépe egy közeli falura zuhanjon gépe fedélzetén maradt. A pilótának sikerült megoldania, hogy gépe ne lakott területre zuhanjon, lévén a csatarepülőgép 2 kilométernyire csapódott be a szóban forgó településtől. Sajnálatos módon azonban ennek az volt az ára, hogy már nem adódott lehetősége a gépelhagyásra.
basszus, ez mennyire durva, felnézek ilyenkor ezekre az emberekre. Nem hiszem, hogy meg tudnám csinálni, beszart nyusziként menteném a bőrömet. respect, és RIP.
Ezekben a gépekben még nem 0-0-ás a katapult?
Tényleg minden tisztelet kijár neki, és az összes többi pilótának aki hasonló okokból áldozta fel, vagy kockáztatta az életét!
http://www.defence.pk/pafs-mirage-fighter-jet-crashes-balochistan-pilots-eject-safety-829/
Kolombusz
Nem 0–ás a katapult ellenben nem is nulla méter magasan nulla sebességnél kellett volna katapultálni :)
Amúgy K-36D van bennük amiről gondolom nem kell elmondani,hogy az egyik legkiválóbb a kategóriában(főleg az újabb variánsok).
Ezekben a gépekben még nem 0-0-ás a katapult?
Ha az lenne az sem jelent túl sokat. Azoknak is van korlátja. Ha nagy a föld felé mutató sebességkomponens, akkor semmilyen katapult nem ment meg alacsonyan…