India 120 darab SEPECAT Jaguar típusú harcigépében cserélné ki az erőforrásokat, az új hajtóműveket a Honeywell vagy a Rolls-Royce szállítja majd.A gépek a modernizációs programok során túlsúlyossá vált, tolóerő/tömeg-aránya romlott, így a korosodó Rolls-Royce motorok helyett új erőforrásra van szükség. Az hajtóműcserének köszönhetően a típus további 25 évig szolgálatban maradhat.
A Honeywell állítása szerint az F125IN jelzésű hajtóművük 23%-kal rövidebb felszállási úthosszt, akár 40%-kal nagyon tolóerőt biztosít és kedvezőbb fogyasztásának köszönhetően akár 36%-kal növekedhet a típus hatótávja. A kedvezőbb karbantartási költségeknek és a kisebb fogyasztásnak köszönhetően az Indiai Légierő 1.5 milliárd dollárt takaríthat meg.
Azért a konkurens Rolls-Royce sem tétlenkedik, aktívan protestál a saját terméke mellett. Az angol vállalat szerint az Adour típuscsalád bevált, a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően ezen hajtómű modernebb verziójának beszerzése a leggyorsabb, a legkisebb kockázattal járó és a leginkább költséghatékony megoldás. Továbbá az sem elhanyagolható szempont, hogy az Indiában készülő BAe Hawk AJT meghajtásáról is az Adour erőforrás egyik legújabb verziója gondoskodik.
A Honeywell ajánlata ellen komoly érv, hogy az erőforrás integrációja miatt jelentősen bele kellene nyúlni a Jaguar sárkányszerkezetébe, míg a Rolls-Royce esetében ilyesmi nem fenyeget.
Jó indiai szokás szerint mindkét hajtóművet letesztelik, a próbákat a Hindustan Aeronautics Ltd. (HAL) bengalurui létesítményében végzik majd.