A kínai elnök, Hu Jintao amerikai látogatásának célja nem más, mint egyengetni két kínai projekt útját, melyen az Egyesült Államokat kívánják “meghódítani”.
Az USAF részéről senki sem beszél nyilvánosan az F-22 Raptor leváltásáról, de a védelmi ipar képviselői és a szakújságírók érthető módon foglalkoznak ez ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel.
A BAE Systems és Northrop Grumman alkotta duó trióra egészült, ugyanis a napokban társult hozzájuk a – hazánk fiai számára kissé megmosolyogtató nevű – KUKA Systems amerikai leányvállalata is.
Mintegy három évvel az eredetileg tervezett időpont után, 2020-ban kerülhet csak sor a T-X tender győztesének sorozatgyártására, addig ugyanis nem lesz elég pénze a USAF-nak, hogy megrendelje a T-38 Talon utódját.
Érdekes tanulmányt és ötletet közölt nemrégiben a Business Standard, mely szerint érdemes lenne egy amerikai és indiai kooperációban készülő típust fejleszteni.
2009 szeptemberében számoltunk be arról, hogy az Amerikai Légierő már elkezdte keresni az igen népszerű Northrop T-38 Talon leváltására szolgáló kiképzőgépet.
Ünnepélyes keretek között elvégezte első repülését az Olasz Légierő számára gyártott Alenia Aermacchi M-346 jelzésű sugárhajtású kiképzőgép első példánya. Az M-346 Master olasz típusjelzése T-346A lett.
A közelmúltban jeles esemény évfordulóját ünnepeltek az Amerikai Egyesült Államokban, ugyanis a napokban volt fél évszázada, hogy rendszerbe állt a T-38 Talon szuperszonikus kiképző repülőgép.
A weboldal sütiket alkalmaz a jobb használhatóság és a nagyobb felhasználói élmény érdekében a részletes adatkezelési tájékoztatónkban rögzítettek szerint. EngedélyezemNem engedélyezemAdatkezelési tájékoztató