Az Elta Systems büszkén jelentette be, hogy két „külföldi” megrendelőtől 32 millió dolláros kombinált megrendelést zsebeltek be tengerészeti járőrgép lokátorainak leszállítására.
Pilóta nélküli repülőgépek (drónok) beszerzését tervezi a német kormány, az ügyben társadalmi vitát indítanak és az őszi választások után hoznak döntést.
Bár az F-X2 tenderen még mindig kotlanak, más területen sikerült döntésre jutni, ez pedig a légiutántöltő repülőgépek cseréje. A Brazil Légierő vezetőségének tájékoztatása szerint az IAI nyerte a közbeszerzést.
Az izraeli kormány is engedett az amerikai nyomásnak és áldását adta az Elta Systems által gyártott berendezések Törökország számára történő leszállítására.
Az Israel Aerospace Industries (IAI) a Heron típuscsalád után egy újabb UAV kifejlesztésébe fogott. Az új pilóta nélküli repülőeszközt az alacsony észlelhetőség jegyében alkotják meg.
Biztossá vált, hogy Izrael leendő M-346-osainak mindegyike Olaszországban készül, valamint megkötötték az első szerződést a gépek üzemeltetéséről a TOR-ral.
Decemberben számolhattunk be arról, hogy az izraeli IAI (Israeli Aerospace Industries) alá tartozó Elta és a kanadai Bombardier egy, a Q400-ason alapuló tengerészeti járőrgépet mutatott be, ezúttal egy jobb repülési tulajdonságokkal rendelkező típussal is kínálják a csomagot.
Már februárban írtunk róla, hogy az Alenia Aermacchi M-346 Master típusú sugárhajtású kiképzőgép nyerte az izraeli tendert, ezúttal megköttetett a szerződés is, ráadásul fény derült az ellentétezés nagyságára is.
A weboldal sütiket alkalmaz a jobb használhatóság és a nagyobb felhasználói élmény érdekében a részletes adatkezelési tájékoztatónkban rögzítettek szerint. EngedélyezemNem engedélyezemAdatkezelési tájékoztató