A mai trendeknek megfelelően a haderők igyekeznek a lehetőségekhez mérten lefaragni a költségekből, ennek fényében néha több egy országon belül több alkalmazó állítja szolgálatba ugyan azt a típust…
Augusztus 26-án Moszkvában jelentette be az Orosz Légierő korábbi vezetője, Pjotr Dejnekin, hogy az orosz mérnökök egy pilóta nélküli “hatodik generációs” harci gépet fejlesztenek.
Az USAF részéről senki sem beszél nyilvánosan az F-22 Raptor leváltásáról, de a védelmi ipar képviselői és a szakújságírók érthető módon foglalkoznak ez ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel.
Az Amerikai Egyesült Államok Haditengerészete a repülőgép-gyártó vállalatoknak intézett levelében felkérte őket, hogy biztosítsanak információkat a Boeing F/A-18E/F Super Hornet és EA-18G Growler típusok váltótípusának szánt koncepciójukról.
Az amerikai gyártó által minden évben kiadott, főként partnereknek és újságíróknak kiküldött naptárban idén érdekes képet találhatnak a szerencsések, ugyanis a szebbnél szebb fotók között egy érdekes ábra is rejtőzik, mégpedig egy 6. generációs koncepció rajza.
A jelenleg alkalmazott erőforrások már a fizika és a gyártástechnológia határait feszegetik, azonban mindig vannak új ötletek, felfedezések, melyek strapabíróbakká, erősebbekké, vagy (ami manapság még inkább fontos) gazdaságosabbá tehetik az újgenerációs sugárhajtóműveket.
A weboldal sütiket alkalmaz a jobb használhatóság és a nagyobb felhasználói élmény érdekében a részletes adatkezelési tájékoztatónkban rögzítettek szerint. EngedélyezemNem engedélyezemAdatkezelési tájékoztató