Gondok vannak a Galaxy modernizációs programjával

A jelentés szerint ugyan a ráncfelvarrás fokozta a "situational awereness"-t, azaz jobban lehet tudni mi is zajlik a gép környezetében, ám az implementálás korántsem mentes a hibáktól, ráadásul az említett határidőkkel és költségekkel is hadilábon áll. Az avionikai csomag tesztelése 2005 szeptemberében vette kezdetét és tavaly júniusában fejeződött be. A légierő szóvívője szerint az USAF 2015-re teszi a gépek avionikai modernizációjának befejezését. A jelentés szerint ezen becslés nem realisztikus. Az USAF bejelentése szerint a 111 gépes állomány legalább felén szeretné végrehajtani a modernizációkat. Ennek saccolt költsége nagyjából 13 milliárd Dollár lenne.

Mint korábban írtuk új hajtóművekkel jelenleg 3 gép – 2 C-5B és egy C-5A – lett ellátva tesztelés végett, ám az elektronikai rendszerrel kapcsolatos problémák jelenleg hátráltatják ezen második programot.

És hogy végül legyen már szó a felrótt hibák közül a fontosabbaknak ítéltekről is:

[list]instabil repülésirányító rendszer és megbízhatatlan, gyakran lekapcsolódó autópilóta*magas meghibásodási arány*nem megfelelő integrált diagnosztikai rendszer*magas karabantartási óraszám/repülés*nem megfelelő tűzoltó rerndszer*stb.[/list]

Folytasd a fórumban

Hasonló hírek

Levegőben az új török vadász

Levegőben az új török vadász

Az indiai piacot is célba vette az EMBRAER

Az indiai piacot is célba vette az EMBRAER

Nem kér a hadsereg az új amerikai helikopterekből

Nem kér a hadsereg az új amerikai helikopterekből

Levegőben az első magyar KC-390

Levegőben az első magyar KC-390