|

Így csapatnak a csádi Szuhoj-lovagok

Ha valami jó témát szolgáltat a videózáshoz, az a földközeli repülés. Az afrikai pilóták nem nagyon fogják vissza magukat.

Fórum hozzászólások

  • boki
    [​IMG]
    Hmejmim légibázis, Szíria
    Segítek, látom senki sem vette észre-értette meg.:)
    [​IMG]
    Megérkezett az SzM3-as Szíriába!
  • nyugger
    Érdekes látni, hogy harci bevetésen 4 darab 500kg kaliberű bombát és B-20-as blokkokat kapott a pótosok mellé. Ez szokatlanul nagy tömegű függesztmény egy éles bevetéshez. Normálisan a biztonság kedvéért a két pótos mellé vagy egy-egy B-20-as blokk megy fel, vagy netán 2-2, esetlen 500kg-os bombafegyverzet (egyéb rakétafegyverzet), de abból is inkább csak 1-1.
    Ez itt közel négy tonna függesztmény, éles bevetésen, afgán körülmények közt, gyanítom, hogy a felszállás után közvetlenül eltalált géppel, teli tankkal, berogyott futókkal.
    Bátor pilóta, vagy komoly félelem a fogságbaeséstől, lefejezéstől.
  • Allesmor Obranna
    Érdekes látni, hogy harci bevetésen 4 darab 500kg kaliberű bombát és B-20-as blokkokat kapott a pótosok mellé. Ez szokatlanul nagy tömegű függesztmény egy éles bevetéshez. Normálisan a biztonság kedvéért a két pótos mellé vagy egy-egy B-20-as blokk megy fel, vagy netán 2-2, esetlen 500kg-os bombafegyverzet (egyéb rakétafegyverzet), de abból is inkább csak 1-1.
    Ez itt közel négy tonna függesztmény, éles bevetésen, afgán körülmények közt, gyanítom, hogy a felszállás után közvetlenül eltalált géppel, teli tankkal, berogyott futókkal.
    Bátor pilóta, vagy komoly félelem a fogságbaeséstől, lefejezéstől.
    Sziasztok!
    • Állítólag RBK-250-es, ami így egy tonnával kevesebb. Bár tény, hogy a fotó alapján nehéz megítélni és így sem kevés.
    • A robbanás és az utána következő tűz megrongálta az elektromos rendszert, ezért nem tudta a pilóta ledobni a fegyverzetet a kényszerleszállás előtt. Persze ez nem magyarázza, hogy miért döntött így is a leszállás mellett.
    • Nem a felszállás után közvetlenül érte a találat, hanem bevetés alatt a Surobi gátnál, Kabultól 70-80 km-re egy nyolcgépes kötelék részeként.A gép irányítható maradt, így a legközelebbi kabuli repterén kényszerleszállt. (Az alakulat egyébként Bagram repterén állomásozott.) A fékek nem működtek, a gép túfutott, majd rongálódott futókkal egy aknamező mellett állt meg.
    • A gépet a tűz okozta károk miatt selejtezték, majd visszaszállították a Szovjetunióba, hogy a sérülés hatásait tanulmányozhassák és a tapasztalatokat felhasználják a továbbfejlesztés során.
    [​IMG]
  • boki
    Szu-25SzM3 kabin.( A Belorusz Szu-25 modernizáció sokkal jobban néz ki)

    [​IMG]
    Sziasztok! Szerintem ez nem az SzM3, hanem a mezei Szu-25SzM pilótafülkéje. A Szu-25SzM3-nál a HUD alá betették a navigációs, támadó Bars rendszer új nyomkodós kijelzőjét!

    [​IMG]

Ugrás a fórum topichoz