|

2019-ben a frontvonalba küldik a PAK-FÁ-t

Az orosz védelmi miniszter állítása szerint 2019-re biztosan hadrendbe áll az orosz ötödik generációs vadászbombázó.

A TASzSz hírügynökség beszámolója szerint Szergej Kuzsugetovics Sojgu egy szerdai ülésen azt állította az orosz parlament előtt, hogy a Szuhoj T-50 vagy PAK-FA néven illetett harci repülőgép fejlesztésének jelenlegi állása szerint a típus még az évtized vége előtt szolgálatba állhat, 2019-től megkaphatják a frontvonali alakulatok.

Szuhoj T-50 (PAK-FA) | Forrás: sherdog.com ,

Az orosz védelmi miniszter emellett több más eszközről is szót ejtett beszámolójában. Az Sz-500 légvédelmi rendszer várhatóan 2020-tól kerül a csapatokhoz, míg a modernizált Tulopjev Tu-160M2 bombázó szériagyártása 2021-ben kezdődik és évente 2-3 példányt gyártanak majd.

A vezetés komoly célt fogalmazott meg a haderő-fejlesztés terén: 2020-ra a ma szolgálatban álló kiöregedett haditechnika 70 százalékát le kell váltani modernizált vagy új gyártású eszközzel. Kíváncsian várjuk, hogy ezt a célt hogyan sikerül teljesíteni és mennyi forrást tudnak erre allokálni.

Fórum hozzászólások

  • sidewinder12
    Bakker ezek még mindig ölik egymást? :O Nem néztem meg az elejétől a végéig ,csak belepörgettem, de még a 25. perc után is arról beszél, hogy miként perelgeti egymást a Szaturn és a Szaljut, az AL-31-el kapcsolatos jogok indokán. Hihetetlen
    Ja kérem, már ott is kapitalizmus van, és mindenkinek kell/ene a munka/megrendelés/kenyér!! Volt kitől megtanulniuk a módszert ...
  • Hozzám ma eljutott hír szerint 2017 december 23-án szállt fel először az 510-es ( T-50-10) oldalszámúrepülési protó. Ezzel lezárult a PAK-FA prototípusainak gyártása. 2018 májusban jön az első két szériás(512,513-amik eredetileg még protók lettek volna)
  • boki
    Hozzám ma eljutott hír szerint 2017 december 23-án szállt fel először az 510-es ( T-50-10) oldalszámúrepülési protó. Ezzel lezárult a PAK-FA prototípusainak gyártása. 2018 májusban jön az első két szériás(512,513-amik eredetileg még protók lettek volna)
    Gyanítom, hogy 117-essel vanak szerelve. Szerintem egyelőre nem sietik el az új hajtómű páros beépítését.
  • Valaki befotosoppolta a 30-as hajtóműveket az 511-esbe. nehogy komolyan vegye valaki, bár gondolom ez is megállíthatatlanul végig fog menni a neten, mint igazi kép...

    [​IMG]

    Itt az eredeti:

    [​IMG]
  • boki
    Frazor lesz a Szu-57 NATO kódja. (nem hivatalos információk szerint)

    F-Fighter
    razor
    Na tessék már annyi fantázia sincs,hogy egy becsületes f betűs szót találjanak?
  • boki
    Hozzám ma eljutott hír szerint 2017 december 23-án szállt fel először az 510-es ( T-50-10) oldalszámúrepülési protó. Ezzel lezárult a PAK-FA prototípusainak gyártása. 2018 májusban jön az első két szériás(512,513-amik eredetileg még protók lettek volna)
    Pontos volt a hír. :)

    Megkezdődtek a 10. protó (510 oldalszámú) repülési tesztjei.
    UAC

    Más.
    Orosz VM által megrendelt 1 századnyi előszeriás/szériás (12 darab) gép még 117-es hajtómüvel lesz felszerelve.
  • dudi
    Na tessék már annyi fantázia sincs,hogy egy becsületes f betűs szót találjanak?
    pilótailag már F-razor ként emlegatik....
  • Sharid
    pilótailag már F-razor ként emlegatik....
    Egy hónap és elhagyják az f-et vagy nevet változtatnak mint a TU-160-nál.
  • boki
    PAK-FA hírek kronológia(milyen hírek jelentek meg , miket nyilatkoztak egyes években)

    https://aeronews.alle.bg/русия/пак-фа/
    "...Характеристики Су-57
    Размах - 14,1 метра
    Длина - 20,1 метра
    Высота - 4,6 метра
    Масса пустого самолета - 18 тонн
    Нормальная вздетная масса - 25 тонн
    Максимальная взлетная масса - 35 тонн
    Максимальная скорость - 2М
    Крейсерская скорость на сверхзвуковой скорости - 1,3М
    Дальность полета на сверхзвуке - 1500 км
    Дальност полета максимальная - 3500 км..."
  • misinator
    Szerintem meg nem:

    http://www.airwar.ru/enc/spy/mig25r.html

    http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig31.html
    A MiG-25 12 km feletti M2.0-nél gyorsabb sebességre volt optimalizálva. A 4. generáció óta a vadászgépek meg a 0.8-M1.2 tartományra, kivéve az F-22-őt. Az sem bírja sokáig.

    Nem tudsz semmit kezdeni azzal a tényel minden mókolás ellenére, hogy a légellenállás és a hullámellenállás hogyan nő a sebességgel. Attól, hogy nincs utánégető a fajlagos fogyasztás az egekben lesz.
  • molnibalage
    A MiG-25 12 km feletti M2.0-nél gyorsabb sebességre volt optimalizálva. A 4. generáció óta a vadászgépek meg a 0.8-M1.2 tartományra, kivéve az F-22-őt. Az sem bírja sokáig.

    Nem tudsz semmit kezdeni azzal a tényel minden mókolás ellenére, hogy a légellenállás és a hullámellenállás hogyan nő a sebességgel. Attól, hogy nincs utánégető a fajlagos fogyasztás az egekben lesz.
    Egyértelmű. Én csak az arányokra akartam felhívni a figyelmet.
  • dudi
    Nem tudim az 1500km szuperszonikus repülési távolságnak kissé soknak tűnik.
    Aza trükk, hogy húsz kilométerről dobják le.
    (bocs)

Ugrás a fórum topichoz