Vasárnap hivatalosan is hadrendbe állt a K-535 Jurij Dolgorukij, illetve ugyanazon a napon vízre bocsátották az osztály harmadik tagját, a Vlagyimir Monomahot.
A korábban megjelent nyilatkozattal ellentétben még 2012-ben, igaz, az utolsó pillanatban sikerült besorolni a Dolgorukijt a hadrendbe állt orosz tengók közé, bár egyelőre arról nincs hír, hogy csak papíron történt meg a hadrendbe állítás vagy tényleges el is foglalja a helyét a számára kijelölt haditengerészeti bázison. Egyébként a „felavatás” még Szeverodvinszkban, a Szevmashnál történt, de ha minden igaz, ez azt is jelenti, hogy az összes, a tengeri teszteken korábban előbukkant hibát kijavítottak rajta.

A Jurij Dolgorukij egyik, 2010 augusztus elejei tesztútján | Forrás: Szevmash ,
Ezzel mintegy párhuzamosan a harmadik Borejt is „kilökték” a vízbe, hogy ott fejezzék be a termetes tengeralattjáró munkálatait. Közben persze zajlanak az Alexander Nyevszkij tengeri tesztjei és várhatóan 2014-ben sikerül hadrendbe is állítani. Ezzel elvileg a végéhez közeledik a Projekt 995 tengeralattjárók kivitelezése, ugyanis a negyedik Borej, az I. Vlagyimir már Projekt 995A lesz, ami többek között azt jelenti, hogy további 4 darab Bulavát tud majd hordozni idősebb testvérei már így is tekintélyes 16 darabos készletén felül.

Borej adatok | Forrás: RIA Novosti ,
Helyreigazítás:
Mint utólag kiderült a Jurij Dolgorukij mégsem decemberben, hanem csak január 10-én állt hadrendbe.