A rétestésztaként nyúló KC-X program, azaz az ősrégi KC-135 tankerek váltótípusának kiválasztásáról szóló tender befejeződött. Mint tudjuk két gép, a Boeing 767 utasszállítóra alapozott KC-767 illetve az Airbus 330-ason alapuló, a Northrop Grummannal együttműködésben kifejlesztett KC-30 versengett az Egyesült Államok hadserege kegyeiért.

KC-45A
A program győzteseként az amerikai-európai gép, amelyet közben KC-45A-ra neveztek át, került ki, ami azt jelenti, hogy a jövőben a 179 megrendelt gép 35 milliárd dollárt hoz a gyártó konyhájára. A kiszivárgott információk szerint öt kritériumból négyben a KC-45A bizonyult jobbnak, míg egy esetben a két gép egyenrangú volt.
A megrendelt gépek, amelyek a KC-45A elnevezést kapták, első példányai 2010-ben látják meg a napvilágot, 2013-ban pedig hadrendbe állhatnak az első példányok az USAF-nál.