A program egyik alappillére a General Electric CF6-80C2 hajtómű, mely 229 alkalmazó által felhalmozott 228 millió üzemóra alapján igen megbízható konstrukció. (Érdekességképpen: ilyen hajtóművek találhatóak az Air Force One szárnyai alatt is.) A hajtómű 22 százalékos tolóerő-növekedést jelent a régi modellel szemben, 30 százalékkal rövidebb felszállóhoszt és 58 százalékkal nagyobb emelkedőképességet biztosítva az óriásnak. Természetesen a szállítható rakomány mennyiségére is jótékony hatással lesz a hajtóműcsere. Tömören: többet messzebbre.
Míg a másik a pilótafülke. További digitális kijelzőkkel felszerelt kabin, minden időjárási körülmények között használható repülésirányító rendszer és autópilóta, modern kommunikációs csomag valamint továbbfejlesztett navigációs és biztonsági felszerelés lesz hivatott a személyzet munkáját megkönnyíteni.