Kész a második Super Galaxy

A program egyik alappillére a General Electric CF6-80C2 hajtómű, mely 229 alkalmazó által felhalmozott 228 millió üzemóra alapján igen megbízható konstrukció. (Érdekességképpen: ilyen hajtóművek találhatóak az Air Force One szárnyai alatt is.) A hajtómű 22 százalékos tolóerő-növekedést jelent a régi modellel szemben, 30 százalékkal rövidebb felszállóhoszt és 58 százalékkal nagyobb emelkedőképességet biztosítva az óriásnak. Természetesen a szállítható rakomány mennyiségére is jótékony hatással lesz a hajtóműcsere. Tömören: többet messzebbre.

Míg a másik a pilótafülke. További digitális kijelzőkkel felszerelt kabin, minden időjárási körülmények között használható repülésirányító rendszer és autópilóta, modern kommunikációs csomag valamint továbbfejlesztett navigációs és biztonsági felszerelés lesz hivatott a személyzet munkáját megkönnyíteni.

'Az
A C-5M kabinja (Nagyítható)

Folytasd a fórumban

Hasonló hírek

Levegőben az új török vadász

Levegőben az új török vadász

Az indiai piacot is célba vette az EMBRAER

Az indiai piacot is célba vette az EMBRAER

Nem kér a hadsereg az új amerikai helikopterekből

Nem kér a hadsereg az új amerikai helikopterekből

Levegőben az első magyar KC-390

Levegőben az első magyar KC-390