A gépek a Boeing gyártelepéről, St. Louis-ból indulnak, majd a Légierő hawaii-szigeteki Hickam és a guami Andersen légitámaszpontjain szállnak le, majd a szöuli repülőtérre október hetedikén gurulnak be.
A gépeket St. Louis és Hawaii, majd Hawaii és Guam között az Amerikai Légierő tankerei itatják meg. Guamból már egyhuzamban, utántöltés nélkül Szöulba képesek repülni. A koreai légtérbe a Jeju-szigetek fölött lépnek be, majd két KF-16 Falcon kíséretében szállnak le a főváros repülőterén.
A két gépet az első ülésekből a Boeing tesztpilótái vezetik majd, míg a hátsó üléseket a Dél-Koreai Légierő egy tisztje és a Boeing egy technikusa foglalja majd el.
Az első és a második legyártott F-15K még további tesztrepüléseket hajt végre a Boeing felügyelete alatt. Nem lesz üres az átrepülés programja sem: a Szövetségi Légügyi Hatóság és az Egyesült Államok Csendes-óceáni Parancsnoksága felügyeletével és engedélyével különböző teljesítményteszteket hajtanak végre.
Az első nyilvános bemutatóra sem kell sokat várni: a két gép az október 18. és 23. között megrendezett 2005 Seoul Air Show műsorában mutatkozik be a nagyérdeműnek. A megrendelt 40 F-15K utolsó példányai 2008. végéig kerülnek Dél-Koreába.
(Forrás: traucsacska.blogspot.com)">